Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Təsdiq edilmiş strategiyaya və plana uyğun olaraq brendin fəaliyyətinin idarə edilməsi
- Müzakirə və təsdiq edilməsi üçün yeniliklərin və (Yeni məhsulların yaradılması) NPD strategiyasının hazırlanması
- Brend planlaşdırması üçün analitikanın hazırlanması
- Brend fəaliyyətlərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət edilməsi
- Bazar və brend bilikləri əsasında fərdi hesabatların hazırlanması
- Bazar payı, həcmlər, maliyyə sahəsi üzrə əsas fəaliyyət göstəriciləri (KPIs), imic üzrə əsas fəaliyyət göstəriciləri (KPIs) və s. kimi əsas brend göstəricilərinin təhlil edilməsi və onlara nəzarət edilməsi
- Satış departamenti və biznesin inkişafı departamenti və şirkətin digər departamentləri ilə səmərəli ünsiyyətin qurulması
- Xarici tərəfdaşlar və təchizatçılarla səmərəli əlaqənin təmin edilməsi
- Tenderlərə nəzarət etmək və həm yaradıcı, həm də ticarət materiallarının təmin edilməsi;
- Brieflərin hazırlanması və yaradıcı inkişaf prosesinə rəhbərlik edilməsi
- Brendin inkişafı və dəstək üçün tələb olunan Tədqiqat və İnkişaf (R&D) prosesinin koordinasiya edilməsi və idarə edilməsi
- Brendlə əlaqəli bütün media layihələrində və “touch point”lərdə iştirak etmək;
- Brendin media və BTL fəaliyyətinin təhlil edilməsi və sonrakı aktivasiyalar zamanı tövsiyələrin verilməsi
- Brend xərclərinin büdcəsini idarə etmək və nəzarət etmək
- Brendin yerləşdirilməsi (Brand positioning) prosesinin həyata keçirilməsi və Brend yerləşdirilməsinin (Brand positioning) yoxlanışının aparılması ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi
- Sənəd axınına nəzarət etmək
- Həm yumşaq (soft skills), həm də sərt bacarıqları (hard skills) təkmilləşdirmək üçün biliklərin paylaşılması və öyrənilməsi
- Menecerin bütün birbaşa tapşırıqlarını yerinə yetirmək
- Şirkətlərin sosial fəaliyyətlərində və layihələrində iştirak etmək.
Namizədlərə tələblər:
- Ali təhsil diplomu
- kommersiya komandasında minimum 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və ingilis (Upper Intermediate səviyyəsində) dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti
- marketinqin, brendinqin və məhsulun tanıtımının əsas prinsipləri barədə biliklər
- pivə bazarındakı vəziyyət, tendensiyalar, rəqiblərin fəaliyyəti haqqında məlumatlılıq
- təşkilatçılıq və ünsiyyət bacarıqları
- layihənin idarə edilməsi və analitik bacarıqlar
- maliyyənin əsas anlayışları haqqında biliklər.
Əlaqə:
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verirsinizsə və bu maraqlı, eyni zamanda çətin iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə, zəhmət olmasa maaş gözləntinizi qeyd etməklə, CV-nizi buraya ingilis dilində bizə göndərin.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, müsahibəyə məhdud sayda namizəd dəvət olunacaq.