Menyu

Ticarət marketinqi üzrə mütəxəssis

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • ticarət marketinqi tədbirlərinin işə salınması, aparılması və bağlanması;
  • POSM dəstəyi üzrə kompleks planın planlaşdırılması, işlənib hazırlanması və tətbiq olunması;
  • maliyyə, büdcə və layihə hesabatlarının aparılması;
  • ticarət marketinqi tədbirlərinin təhlili üçün məlumatların hazırlanması;
  • ticarət nöqtələrinin sahə auditi.

 

Namizədlərə tələblər:

  • ali təhsil (marketinq sahəsində arzuolunandır)
  • marketinq və ya beynəlxalq FMCG, satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi

 

 Lazımi bilik və bacarıqlar, səriştələr:

  • iqtisadiyyatın, xüsusilə mənfəətin, qazancın hesablanması üsullarının əsasları;
  • bazar tədqiqatları metodologiyası;
  • ticarət kanallarının marketinqi üzrə qısamüddətli planların hazırlanması;
  • distribusiya kanallarının qurulması prinsipləri;
  • promo aksiyaların müxtəlif üsullarının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi: istehlakçılar, müştərilər, satış komandası üçün
  • satış və distribusiya göstəricilərinin biznes təhlili bacarıqları;
  • kommunikasiya bacarıqları (işgüzar ünsiyyət etikası, danışıqların və təqdimatların aparılması, qərar qəbulu, komandada iş, nəticə yönümlülük, öyrənmək və öyrətmək qabiliyyəti).

 

Əlaqə: 

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verirsinizsə və bu maraqlı, eyni zamanda çətin iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə, CV formasını doldurub, buraya göndərməyiniz xahiş olunur.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, müsahibəyə məhdud sayda namizəd dəvət olunacaq.