Menyu

Brend üzrə mütəxəssis- Marketinq

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Hər bir brend üçün təsdiq edilmiş illik brend planının effektiv şəkildə həyata keçirilməsini və hədəf göstəricilərə nail olunmasını təmin etmək
  • Bütün satış kanallarında marketinq işlərinin həyata keçirilməsi üçün fəaliyyətə nəzarət etmək və əlaqələndirmək
  • Etiketlərin dizaynı üçün işçi faylları hazırlamaq və təsdiq etmək, çertyojları və qablaşdırma materialı nümunələrini təsdiq etmək
  • Brendlərin bazar mövqeyi, bazar kateqoriyalarının hazırlanması və əsas istehlakçı brendlərinin göstəriciləri (ƏFG) haqqında məlumatları araşdırmaq

 

Tələblər:

  • Təhsil – Marketinq/İqtisadiyyat/Biznesin idarə edilməsi/İdarəetmə sahələrində universitet dərəcəsi
  • Marketinq sahəsində (FMCG) ən azı 2 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan, rus dillərini səlis şəkildə bilmə – ən azı Yuxarı-Orta səviyyədə
  • Microsoft Office proqramlarında (xüsusilə Excel və Power Point) işləmə bacarığı
  • Güclü layihə idarəetmə bacarıqları
  • 4P prinsiplərini başa düşmə
  • Media və satış kanallarının iş prinsiplərini başa düşmə
  • Güclü analitik düşünmə qabiliyyəti
  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarıqları
  • İşi tez öyrənmə
  • Komandada işləmə bacarıqları

 

Əlaqə məlumatları:  

Yuxarıdakı tələblərə cavab verirsinizsə və bu maraqlı, eyni zamanda çətin iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə,  ingilis dilində tərtib olunmuş CV-nizi gözlədiyiniz əmək haqqı məbləği ilə birlikdə buraya göndərməyiniz xahiş olunur.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, müsahibəyə məhdud sayda namizəd dəvət olunacaq.