Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Bütün satış kanallarında şirkətin brendlərinin planlaşdırılan göstəricilərinin (bazar payı, tanıtım büdcəsi, paylama göstəriciləri) əsaslandırılmasında iştirak. Brend hədəflərinə çatmağa yönəlmiş brendlər üçün marketinq fəaliyyətləri toplusu planının (illik brend planı) hazırlanmasına və təsdiqinə kömək etmək
Razılaşdırılmış illik brend planlarına uyğun olaraq yeni məhsulların buraxılmasının təşəbbüsül
Namizədlərə tələblər:
Bilik və bacarıqlar:
Əlaqə:
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verirsinizsə və bu maraqlı, eyni zamanda çətin iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə, keçidə daxil olaraq, CV formasını doldurub, göndərməyiniz xahiş olunur.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, müsahibəyə məhdud sayda namizəd dəvət olunacaq.